Saturday 28 January 2012

TAKUT MENUNGGU KEPUTUSAN SPM

Assalamualaikum kawan-kawan sekalian , malam2 buta ni aku rasa rajin pulak nak tulis entry berkaitan dengan peperiksaan SPM tahun 2011...iaitu time aku exam haritu....huhuhu....okay nak crita ni....baca nehh !!^^


Tanggal 13/11/2011 iaitu tarikh yg sangat menakutkan bagi diri aku dan kawan2 yg sama umur dengan aku ....kenapa aku kata takut ...ya! ..tarikh itu adalah tarikh keramat yg menentukan masa depan kami sebagai budak form 5 (2011) ...pada hari itu , terlintas di pemikiranku yg mengatakan aku tidak bersedia lagi untuk menghadapi exam tersebut....TAPI!! semua itu harus ku lalui dan harus ku bertanggungjawab menyelesaikan soalan yg diajukan....!! guru yang bertugas sebagai pengawas peperiksaan ialah berasal dari sekolah Keat Hwa dan Sekolah Seberang Perak ....tapi hatiku berasa tenang kerana guru yg bertugas adalah baik dan bertanggungjawab ...Dalam masa sebulan aku exam ...dalam hati ini selalu berkata " bilalah nak abis exam ni" .....selalu sangat!! huhuh!! 


Pejam celik , pejam celik , dah abis exam....hatiku berasa lega dan senang lah sedikit...sejurus menunggu keputusan SPM diumumkan...aku tidak lah jugak berasa takut atau gentar di dalam diri ...aku memegang kata2 ibuku " usah berasa takot , selalulah berdoa kepadaNya dan bertawakal lah nak" ....hurm...dalam pertengahan bulan tiga ni result SPM kan keluar...aku harap2 kan aku memperolehi keputusan yg memberangsangkan berdasar atas usaha aku selama ini ....insyaallah ...Amin ..^^


itu sahajalah yang boleh aku kongsikan kat korang ,
jika mahukan lagi, tunggu next entry yerr,
okaylah , mata dah mengantuk ni,
SELAMAT MALAM SEMUA !!
see you again yer...

IKHLAS DARI:
TALHAH COOL

SUKE DENGAN ENTRY INI ? SILA LIKE DAN KOMEN YEPS !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...