Tuesday 31 January 2012

Assalamualaikum semua yang baca, entry kali ini aku nak kongsi lah sikit tentang lagu kegemaran aku kat blog yg sunyi ini .Tahun 2012 ini bnyak lagu yg telah dicipta oleh pelbagai komposer dan penulis lirik yg berbeza...okay lagu ini aku dengar dari satu laman web ini iaitu  http://www.hotfm.com.my/  ..lepas itu aku rasa lagu ni best sangat.....tajuk lagu ini ialah :



SOFAZ - PECINTA TERBAIK


lagu yang sungguh best bagi aku lah !!


okay semua , itu sahaja yg aku nak kongsi kat korang (yang baca) ...kalau nak lagi tunggu la next entry
bye !! Assalamualaikum ...^^

p/s: entry ini hanya suka2 diupdate , tidak ade kena mengena dengan BERHIBUR atau nak BERSERONOK okay!!!

SUKE DENGAN ENTRY INI ? SILA LIKE DAN KOMEN YEPS !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...