Saturday 28 January 2012

Assalamualaikum.....fuhh hari ini aku menghabiskan masa aku untuk mencantikkan lagi blog aku ini....blog aku ini adalah sebahagian dari hidupku....aku amat sayangkan blog ini....aku telah menerjah beberapa blog rakan2 yg lain...fuhh memang terbaik lah blog diorang ...terutamanya blog http://www.lyssasecret.com , blog dia memang cantik...saya punn belajar tutorial dari beliau lah....saya kagum ngan dia....!!

okaylah , itu sahaja yg aku nak ceritakan kat korang...
aku harap korang sukalah blog aku ini ,
dan korang jangan lupa yups follow aku ,
coz suatu hari nanti aku nak tubuhkan satu
pertandingan blog yg dianjurkan oleh aku sendiri,

lagipun aku nak bagi maju jer blog aku ini,

bukan nak cari populariti ke ape ke?

hanya untuk suka2 aje,

okaylah,

sekian dulu untuk hari ini , jika ada peluang kita akan berjumpa lagi yeps !! ..bye ...assalamualaikum..

IKHLAS DARI:
TALHAH COOL



SUKE DENGAN ENTRY INI ? SILA LIKE DAN KOMEN YEPS !

3 comments:

Shazreena Shukri said...

makin style la blog ni..suka tngok..nmpk kemas..otw nak buat jugalah :)

TAL94 said...

ouh ya ka....terharu mendengrnya....tengs ya!!

TAL94 said...

cantik blog ni...saya suka sangat...~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...